Mutlaka hiç beklemeden doktorunuza gidin , önce bol bol su için. 30+3te aynı durumu yaşadım karnım hamile değilim gibiydi yumuşacık olmuştu, hiç hareket yoktu çikolata yedim yine hareket yoktu . Fakat ben doktora gitmedim abartıyorum sandım akşamına çok büyük bir kanama geçirdim.3 gün hastanede kaldım ve hala evden dışarı çıkmam hareket etmem yasak . Bebeğin kalp atışları neredeyse durmuştu. O yüzden oyalanmadan gidin lütfen