Ben de şu an koronayim. 11+4 gunluk .ilaç kullanamıyoruz maalesef. Sadece kan sulandırıcı iç dedi doktorum. Bol sıvı ve c vitamini başka bı şey yaptığım yok. Öksürük hala devam ediyor çok oksuruyorum 10. Günüm dört günüm kaldı karantina in bitmesine. Çok zor Allah herkese şifa versin.