Hadi hayırlısı sağlıkla kavuşalım, bende yarın 35 oluyorum kontorl var bakalım gün verecek mi, riskim var benim de yakın o yüzden doğum, daha önce de zorunlu olarak genel sezaryan oldum, hiç korkma sezaryan öyle çok da zor değil, yeter ki bebeklerimiz iyi olsun, biz iyi olalım 🤗