Geçen hafta uzun süreli ve siyah ishalim için hastaneye gittim serum taktılar kan aldılar kanımda enfeksiyon çok yüksek dedi ilaç verdi yolladı ilaçları beş gün kullan dedi kullandım bıraktım bir gün tuvaletimi hiç yapmdım sonrasındaki iki gündür yine siyah ishal bebeğim hareketleri aynı onda bi sıkıntı yok 32 haftalık hamileyim benim gibi olan bilgili olan varmı ne yapayım yine gideyim mi hastahaneye