Hanımlar Günümüz de ve geçmişimiz de de gebelerde özellikle mide bulantısı ve diğer ağır gebelik belirtileri yaşayanlara kız bebeğin olacağı yaşamayan rahat geçirenlere de erkek olacağı söyleniyor sizce de bu mide bulantısı veya diğer ağır gebelik belirtilerinin cinsiyetle alakası var mıdır ?
Bende 8 haftalık gebeyim ve sabah bulantilarim yoğun şekilde var istifra var yiceklerden tiksinme pek yok yerine göre var mesela bana bu yüzden daha şimdiden kızın olacak diyolar ama benim çevremde çok var hiç gebelik belirtisi yaşamadan gebeliğini rahat geçirip kızı olan veya devamlı gebelikten çeken ve oğlu olan sizce de doğru mu bu durum ?