Neslikra06 Merhaba arkadaşlar,sata göre 6+3 gebeyim ama daha küçük olduğunu tahmin ediyorum dün doktor 18 mm kese olduğunu ama bebeği göremediğini 10 gün sonra tekrar gelmemi söyledi,böyle bir durum yaşayıp bebeği gören var mı
Sude-96 Neslikra06 5+5 de gitmiştik kese var bebek yoktu doktorum 15 gün sonra çağırdı gittiğimde bebek vardı endişelenmeyin
okuyor Neslikra06 evet ben gördüm. Kesem 20 mm olmuştu ve yolk kesesi bile yoktu. Doktor 10 gün sonra gel kürtaj yapacağım dedi. 7+0 da yine karnimdan görünmedi yine. Karnimdan yolk kesesi göründü. Vajinal ultrason ile bebeğimizi gördük. Ben çok üzüldüm çok ağladım bu süreçte. Kan değerlerim hep düşmüş beslenemedim. Benim gibi yapmayın lütfen. Sabredin bekleyin. 10 gün sonra kalbini duyarız dedi doktor. Duyamadım ama ultrasonda atıyor kalbi dedi.
Nesrinimsi Neslikra06 bennnn 🙋🏻♀️ Neredeyse keseyi aldıracaktık iyiki aldırmamışım şimdi bebiş de var kalp atışı da 🥲🤲🏻
Neslikra06 Aybuss neden böyle oluyo acaba geç döllenme diye okudum bir kaç yerde ama geç döllenme olsa testlerde de hemen çıkmazdı diye tahmin ediyorum ama anlamadım yani
Deleted27272 Neslikra06 içini ferah tut az önce ben de gördüm bebeğimi Allaha şükür geçen hafta gittiğimde kese vardı. Geç döllenme olmuş benim on gün sonra büyün gittim bebeğimin kalp atışını duydum kendini gördüm 💞 ama bu on gün meraktan delirdim. Halbuki sorun yok önce kese oluşturmuş sonra bebek yerleştirmiş icine
Sinemm0606 Benimde 6+2de kese gorundu bebek gorunmuyo ama 6 haftaliga gore cok normal bi kese dedi 2 hafta sonra cagirmisti 8+2de bebegide gorduk kalp atisinida duyduk. Icini ferah tut :)
Neslikra06 Sinemm0606 inşallah bende görürüm ilk gebeliğimde yaşamadım böyle birşey şimdi böyle olunca çok şaşırdım ama içim ferahladı biraz çok teşekkür ederim 😇
Kubradoruk111 6+2 de gittim aynısıydı hemen vajinal bakalım dedi bebeği görmeyince.o zaman göründü kalp atışı da duyuldu.minicikti 0.36 mm kadar.öyle baksaydı görürdü belki hiç strese girmezdin
Neslikra06 Kubradoruk111 bilmiyorum ki hiç söylemedi doktor bakalım diye sadece kese var embriyo izlenmedi dedi ama yolk kesesi de var dedi bu da boş gebelik olmadığını gösteriyor aslında 10 gün sonra gel dedi bakalım nasip inşallah
Neslikra06 okuyor çok stres sıkıntı yapmadım aslında ama ilk gebeliğimde böyle birşey yaşamadım şimdi böyle olunca şaşırdım merak ettim var mıdır yaşayan diye Rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin sağlıcakla alın kucağınıza inşallah🥰
Nesrinimsi Neslikra06 8 haftalıktı gördüğümüzde. Bizde 6 haftalıktı gittik kese var bebek yok herşeye hazırlıklı olun denildi. Ben covid oldum eve mecburi kapandım eğer covid olmasaydım bişe bilmeden doktorun lafıyla aldıracaktım 🥺