Hifaemine benim de 7 miydi 8 miydi neydi yıllardır kullanıyorum düşmedi gitti hamileyken de belli dönemlerde yükseliyor sanırım sık sık ölçtürüyorum ama 3 ün altına düşmüyor bi türlü 2.5 altı olması lazımmış ya çok şükür bi sıkıntı yaşamadım daha ama günü gününe bastırdığında oluyor tutmuyor doz arttırıyoruz öyle olunca da sizin gibi yA 75 ya 50 yüksekliğine göre