Babydream ay yok hiç inanma benim bi de cerrahi operasyon oldu dikiş falan atıldı ağzıma ona rağmen hiç bir problem yaşamadım hamile olduğunu söylediğinde zaten adrenalinsiz iğne denilen bir iğne yapıyolar hiç bişey hissetmiyosun ve bebişi de olumsuz etkilemiyor🌸 ben antibiyotik bile kullandım mecburen çekim yapılacağı için hepsi doktor kontrolünde oldu tabii ki ama sorun olmuyor korkma o ağrıyı çekip sürünmek çok kötü biliyorum 3 gün yerden yere attım kendimi o yüzden hiç çekme o ağrıyı boşuna, tedavini yaptır bence🥰