Merhaba yine beeeen 🤭 6 haftalığım bugün ilk kez peçeteye kahverengi yumurta akı kıvamında leke geldi. Bidaha da olmadı. Doktoru aradım.Gayet normal güzel dedi. Rahmin büyüdüğü için olabiliyor taze açık renk kan görürsek korkmamız gerekir dedi. Başına gelen var mı ? Progestan hapı kullanıyorum 2 haftadır.