Meryemtrksoy Ayse254 maşallah sağ da solda dillendirme valla bende 26 oldum bi kere kusmadım çok şükür ama kimin yanında dediysem ertesi gün başıma bişey geldi 😂🙈sende söyleme nazara geleceksin daha iyi güzel geçer hep böyle inşallah diğer türlü çok zor bende yaşamadım ama anlatıldığı kadarıyla
Ayse254 Meryemtrksoy herkese söylüyorum yine de midem bulanmıyor azıcık bulandır gibi oluyor geçiyor 😂😂 iştahım da iyi her şeyi yiyorum sadece çay ve kahveden uzaklaştım o kadar
Ayse254 Papatyayt inşallah🥰 beni biraz düşük tehlikesi ve ağrılar yoruyor Bi de mide bulantısı olsaydı iyice biterdim Çok şükür inşallah bebeğim de iyidir ☺️☺️
Meryemtrksoy Ayse254 olsun olsun İnan ki daha iyi hasta olunca bile nasıl keyfi kaçıyor insanın bide sürekli midenin bulandığını düşünsene 😱Allah korusun sonuna kadar da miden bulanmadan gidersin inşallah daha yeni zaten ama sen gene de söyleme valla millet nazara getiriyor kaç kere yamuldum 😂benimde iştahım açıktı ne yalan söyliyim 7. Ayıma bugün girdim daha 12 kilo aldım bide hamile kalmak için 27 kilo vermiştim düşün 😀🥴
Ezgiilgin Ayse254 yok tabiki ben şuan 25+1 haftalık hamileyim sadece bu güne kadar iki kere kustum mide bulantısı cekmedim şükür
Ayse254 Ezgiilgin sizin ne güzel hamileliğiniz ilerlemiş benim de 10. Hafta riskli dönemleri atlatsak fazla ayrıntıları düşünmücem de 😅
Yavrucuk07 Ayse254 benim de hiç ama hiç olmadı cnm,normal yani ,ilk gebelikte de fazla olmamıştı zaten ,hatta doktorum da inşallah hiç olmaz demişti, olmadı da😀
muallimehanimmom5 Ayse254 kız valla bulantı konusunda şanslısın bak 4. Haftada bi başladı 29. Haftamdayım hala bulantı ile cebelleşiyorum doğuma kadar sürecek sanırım diyorum ceksen inan dersin zehir oluyor her yediğim düşük tehliken içinde doktorun tavsiyelerine uy insallah tehlikesi geçer bir an önce şifalar diliyorum 😇
Ayse254 muallimehanimmom5 işte herkes bi süreci farklı anlamlarda zorluklarla atlatıyor benim bulantım yok ama düşük tehlikesinden dolayı yatmak zorundayım kalktığımda ağrılarım oluyor ve sürekli düşecek mi korkusu 😟
Ezgiilgin Ayse254 çok dua edicem size inşallah bebeginizi size bağışlar Allah’ım inşallah kucağınıza alırsınız 🤲🤲🤲
muallimehanimmom5 Ayse254 aynen canım her hamileliğin zorluğu var ben bulantıdan sen düşük tehlikesinden başkası başka bir sebeple … rabbim hepimizi ferah kavuştursun sağlıklı hayırlı evladımızı kucağımıza almayı nasip etsin 🤗🤗🤗
Petyynut Ayse254 29 haftalık hamileyim bir kere bile midem bulanmadı benim de düşük tehlikem vardı ve doktorum iyi ki şu an bir de bulantı yaşamıyorsun kötü etkilerdi öğürmek kusmak demişti o yüzden şanslısınız bulantı olmadığı için
Ufuk 29+5 haftaligim Allah’a şükür ilk öğrendiğimden buzamana kadar hiç mide bunaltim vs asermem olmadi insandan insana degisiyomus
Petyynut Ayse254 5-13.hafta arası tehlikem sürdü 13′ten sonra doktorum kontrollü olarak iğneleri kesmeye başladı çok şükür sonrasında sıkıntısız ilerledim