emys292 bende doktora gittim yaklaşık 20 gün önce kanama oldu çok az sonra 4 gün kahverengi leke geldi. Doktor dusuk tehlikesi olduğunu progestan kullanmami istedi. 20 gündür 100 mg günde 2 defa kullanıyorum ama bazen yine az bir şekilde kahverengi leke geliyor. Bende korktum. Bu şekilde umarim benim için de hersey yolunda olur. Sizin bebeğiniz de sağ salim kucağınıza olur 🤲