Inşallah değilimdir diyorum kimse yok etrafımda bulaşacak yani bulaşsa nerden bulaştı diyicem ama boğazım ağrıyor halsizlik öksürük var ve dün gece inanılmaz bir ağrı girdi sırtıma iğne batar gibi çok kötü oldum. Hemen test verdim bu sabah keşke gece gitseydim 1 güne sonuç anca çıkarmış. O kadar çok kişi test veriyor ki çok kalabalık ti. Bugün 33+1 hamileyim az kaldı diye asi da olmadım bakalım sonuç ne çıkacak