adrmz54 teşekkür ederim. Aşı olmadım. Çok güzel de korundum hamileyken. Bulaş çok hızlı olmaya başladı insanlar ayakta atlatabiliyor anlamıyorlar. Ateş çok az olmuştu şu an yok öksürük hiç olmadı. Bi kere yeşil kaka yaptı ondan şüphelendim gittim. Bugün çok iyi keyfi yerinde kakası güzel sütüm hastalıktan biraz azaldı ilk defa mana verdim. Hem süt hem mama toparlanana kadar.