Yasemntnjuaylin Yarın sabah sezeryanla doğuruyorum kızlar çok heyecanlıyım prensesimle aynı bedende son günümüz son gecemiz yarın yeni bir hayat başalayacak ikimiz için tecrübelerimi sizlerle yarın paylaşabilirim isterseniz dua edin herkese hayırlı doğumlar 🎀
hatice_21 Yasemntnjuaylin Kaç haftalıksınız acaba benim normal olacağı için sancilanmayi bekliyoruz 37+3 deyim bende çok agirlastim☺️🙏
Seda_nrr Yasemntnjuaylin ayyy hayırla sağlıkla alın kucağınıza 🌸 Benimde doğumum yarın ama öğlen keşke sabah olsa saatler geçmek bilmiyor kalktığımdan beri yarın öğlene nasıl beklerim bilmiyorum 9 ay daha hızlı geçti sanki 😅
Hello22 Yasemntnjuaylin yarın sabah benimde doğumum var 38+6 aynı 🤗 oğluşumuz olucak sağlıkla alalım kucagımıza 🙏😍
Yasemntnjuaylin hatice_21 38+6 doğumum gerçekleşicek yarın sabah bende ağırlaştım çok normal 40 a gidebilseydim nasıl olurdum bilmem :)
BorasMom Yasemntnjuaylin merhaba ultrasona göre mi 38+6′dasınız adet gününüze göre mi ? Ya benim 2 hafta önden gidiyor şuan 39+3′teyim henüz gelmeye niyetli değil bende sezaryen düşünmeye başladım gün geçtikçe insan ürküyor 🙈
Yasemntnjuaylin Seda_nrr sende saglıcakla al kucağına canım . Gece 12 den sonra yeme içme kesilmesi gerekiyormuş sabah olması benm için daha iyi oldu . Saglıkla alalım kucaklarımza insallah
Seda_nrr Yasemntnjuaylin Beni öğlen 2 de alıcak ameliyata sabah yedide yap kahvaltını dedi 7-8 saatlik açlık yetiyor demekki zaten heycandan bişey yiyebileceğimide düşünmüyorum 🙈🙈
Yasemntnjuaylin BorasMom adet tarihime gore canim . Ama bebis onden gidiyordu en son bir hafta falan evet tarih yaklastikca insan bir garip oluyor hele birde dogacagi zamani bilince duygusal gergin mutlu tuhaf oluyor 😌
Yasemntnjuaylin Hello22 aaa evet ayniyiz 🤗 sağlıcakla gelsinler insallah . Çok heyecanlıyım insallah gece uyuyabilirim 😌