Merhaba herkese 6+5 haftalık hamileyim. Bugün doktora gittim kalp atışı çok az duyuldu. Karından bakılıyor bu arada. Doktorum çok normal henüz çok küçük dedi ama endişelendim :( tecrübeli olanlar yazabilir mi korkuyorum panik oldum. Panik oldun sen haftaya tekrar gel dedi doktorum