Selamlar
Ben eylülün 7sinde gittim ekimin 7sinde tekrar çağırdı gittiğimde
12.haftanin son gününde olmuş olacağım
Ama test yaparız vs demedi az önce okudum bi form da 2 li tarama testi vs diyorlar
Bu testleri hangi haftalar da oldunuz doktora göre mi değişkenlik gösteriyor acaba
Birde sonuçlar hemen çıkıyor mu