AhahHbzhz 35 haftaligiz bebek doğdu butonunu geldi heycan yaptım zaten erken gelme riski var onu görünce bi tuaf oldum 🤣🤣🤣
Rana-10 AhahHbzhz sizde baya erken gelmiş biz bu gece 38+0 olduk bebek doğdu butonu yeni geldi demek bizim bebişin gelmeye niyetinin olmadığını Happymom da biliyor 😀
AhahHbzhz Rana-10 ahahha dün doğurmaktan son anda yirtinca programda anladı bunun bebeğin icerde durmaya niyeti yok verelim butonu dedi herhalde 🤣🤣🤣
AhahHbzhz Merve-1109 ahahah bence benim bebeğin gelmek için acele ettiğini anladılar ondan erken verdiler bende görünce şaşırdım bu kadar erken :)
milla-s Merve-1109 38+2′de gelmişti bana da buton halbuki 37 haftalıkken nişanım geldi ve 2 cm açıklık vardı😂 gerçi hala gelen giden yok ona rağmen ama olsun😅
Merve-1109 AhahHbzhz kız 2 cm açıklıkla geziyom ben sancı mancı yok nişan bile geldi çocum gelmedi butonda gelmedi 😂😂😂
Merve-1109 AhahHbzhz oğlanın gelesi var herkes karşı çıkıyo küstürcekler çoocumu yaaaa gelmicek 42 ye kadar görcekler😂😂😂