Nilizze çok geçmiş olsun bende 19 haftalıkken geçirdim ve çok ağır geçti malesef. İlaç da kullanmk yasak bolca kefir,yoğurt, süt tüketin. Birde doktorum bana supradyn tablet önerdi onu kullandım. Bebeğime bişey olmamıştır inşallah bugün kontrole gideceğim hayırlı haberler alırım inşallah. Size de acil şifalar diliyorum.