Anneays Merhaba hanımlarrr, hangi çatlak kremlerini kullanıyorsunuz, hangisinden memnun kaldınız veya kalmadınız ☺️☺️Önerilerinizi bekliyorum 🐞❤️
iremcannn1907 Anneays canım 25. Haftamdayım ve 20 kilo aldım. 48 ile hamile kalmıştım, buna rağmen hiç çatlamadım henüz bio oil kullandım. Şuan memnunum inşallah çatlamam 😂
AdenEva Anneays benim de yakın arkadaşım ve onun 3 ablası hepsi bio oil kullanıp hiç çatlamadan doğurdular. Bende o yüzden bio oil aldım ama biraz geç emiliyor yağlı kalıyor.
Cennet644 iremcannn1907 iremcannn1907 merhaba canım Ben 24. Haftadayım 3 kilo aldım ama çatladım şaka gibi😂
AdenEva Aydinli ilk öğrendiğimde sadece duşlardan sonra sürmeye başladım ki cildin esnekliği artsın diye. Artık aklıma geldikçe hergün ya da 2 günde bir kullanıyorum. Ben pembe olanı değil doğal organik olanını aldım sarı renkli.
iremcannn1907 Cennet644 gerçekten şaka gbi 😂 ama genetik diye boşa demiyorlar işte yapı meselesi sanırım 🤷🏻♀️
iremcannn1907 Cennet644 80 lira gibi bişeydi canım 3 aydır hergün kullanıyorum hala da yarıya ancak gelebildim. Her duşta da dalin bebe yağı kullanıyorum birde.