Ozlemmbulbul3455 Merhaba kızlar 17 + 3 günlügüz hareketleri hissetmiyorum suanda sizin ne zaman hareketler hissedildi?
123ozgee Ozlemmbulbul3455 Çok normal bence çünkü benimde ilk hamileliğim bende 20.haftaya girdiğim gün hissetmeye başladım ama bazen bu bazı hamilelerde 22.haftaya kadar sürebiliyormuş merak etmeyin 🌸
Bskaymazz1 Ozlemmbulbul3455 Çok normal benimde ilk gebeliğim kız bizimkide bende ilk hareketlerini 19. Haftada hissetmiştim o da böyle net değildi 20. Haftadan sonra net hissetmeye başladım 😇
gokcekocyigit07 Gayet normal endişe etme ben ilk kızımda 18 de hissettim, 25 den sonra netleşti, bu kızımda 25 de yeni yeni hissettim, cinsiyetini bile çok geç öğrendik bunda 😁
evlatkokusu0806 gokcekocyigit07 batma falan oluyor mu benim göbeğimin sağ veya solu batıyor bazen 14 haftalık
gokcekocyigit07 evlatkokusu0806 bende olmadı çok fazla her gebelik, her vücut farklı, akışına bırak hiç stres olma 😉