Ay ben çok heyecanlıyım biraz da tırsıyorum ne yalan söyleyeyim ama şükrediyorum çokca bugünleri görebildiğim için inşallah sonumuz da güzel olur 🥰
bir bebeğimi kaybetmiştim romatizmal rahatsızlığım sebebiyle inanamıyorum hala bugünleri görebildiğime 🥲
sizin nasıl geçiyor kızlar🍀