Kızlar merhaba. Bazılarınız biliyor dün kontrolüm vardı, 38+6 idik bugün 39 olduk. Gebeliğimin başından beri de hem tıp fakültesinde hem de özelde takipliyim. Dün de özeldeki doktoruma gittim, bebeğin kilosuna 3900 küsur dedi. Onun cihazı hep biraz yüksek ölçüyordu zaten ama karın çapı çevresi de 6 gün kadar önde çıktı. Önümüzdeki Pazartesi gel, seçeneklerimizi konuşalım dedi. İki hafta önce 2 cm açıklığım vardı, iki haftadır tekrar ne durumda diye bakmadı ama detaylı usg falan yapıyor. Çatın müsaitti ama bebeğin kilosu böyle ilerlemeye devam ederse travmatik doğum yaptırmak istemem dedi. Normal doğum ile sezaryen ücreti falan da aynı gittiğim hastanede ki bu zamana kadar da hiç sezaryen lafı açmamıştı adamcağız. Yine de direkt sezaryene alırız demedi ama benim moralim aşırı bozuldu. Meğer kendimi normal doğuma şartlamışım, dün öyle duyduğumdan beri kendime gelemedim. Nasıl ayaklanacağım nasıl iyileşeceğim diye içim içimi yiyor. İlk günler bebeğin altını bile değiştiremezsin diyorlar öyle mi gerçekten? Bana pozitif bir şeyler söyleyin lütfen çok ihtiyacım var.