Nur0808 Kızlar merhabalar, 27+2 haftalık hamileyim Idrarda enfeksiyon ve bol miktarda bakteri cıktı henüz doktorumla görüşemedim lökosit değeri 30 bu beni korkuttu bebeğime bir zarar verir mi 😔 başına gelmiş olan var mı
evlatkokusu0806 Nur0808 canım tahlil yanlış olabilir idrarını biraz yaptıktan sonra kaba doldur doktor böyle yapmadıysan yanlış çıkmıştır dedi bende tekrar verdim
Mminikmucizemmm Nur0808 bende 25.haftadayım geçen hafta çok şiddetli kasık ağrım vardı iki doktora gittim enfeksiyon çıktı benimde 28 gibi bir değer çıkmıştı lökosit bunlar az değerler endişelenmeyin çok daha yüksek değerler çıkabiliyor doktorunuz bir ilaç verir muhtemelen temizlenir umumi tuvalet kullanmamaya çalışalım 🙏 enfeksiyon ilerlemediği sürece bebeğe şu an hiç zararı yok merak etmeyin iki doktor da bebekte herşey yolunda demişti bana sadece ilerlemesin yeter
tugbao Nur0808 kuzum benim 9 cikmasina ragmen 5 gunluk antibiyotik tedavisi verdi. sonra kultur testi verdim. cok sukur ureme olmamis. gecti ☺
Nur0808 Doktorum ilaç verdi 4 gün sonra tekrar tahlil vermen gerekiyor dedi eğer geçmezse 1 haftalık bir tedavi uygulayacakmış evlatkokusu0806