Merhaba kizlad belimde 2 adet bel fitigim var 2 yasinda oglim var ilk cocugumun dogumu icin doktorlar normal onermedi fitikdan dolayı ama ben kendi isdegmle normal tercih ettm ama fitikdan dolayı zor oldu. Smdi 2. Ye hamileyim ve dogumuma 15 gun kaldi bel fitigi agrisindan oluyorum yatamiyorum yatinca kalkamiyorm bacagima vuruyor cok zor durumdayim bunu sezeryan olacagim ayni skntilari yasamak istemiyorum durumunuz agir ise kendinizi normale zorlamayin saglikli olursaniz bebeginize bakmaniz daha kolay olur..