Kııızlar cinsiyet partisi yapıcam yeni bir elbise alıcaktım ama 3 sene önce evlilik teklifinde giydiğim elbisede kararsızım sizce olurmu giymek?
Birde elbiseyi ekliyorum fotograf olarak cinsiyet partisine uygun mu bakarmısınız. 15+3 üm elbise de karnım cok belli oldu bende şaştım kaldım, elbiseyle alakalı sanırım karın üstü lastikli. Yani elbise olmuşmu, evlilik teklifinde giydim diye yine giysem olurmuuu 🥺 15+3 karnımın böyle gözükmesi normalmiii kilo da almamışım aslındaa kafamda deli sorular yardımm canım annelerr 🌸🌸♥️♥️


