Fabulousmom Selam güzeller, ilk bebeğim olduğu için tecrübem yok. Sizin tecrübelerinizi almak istiyorum. 1 tane cam biberon alsam yeter mi? Hangi marka almalıyım? biberon dışında mutlaka almam gereken şeyler hakkında Yardımcı olur musunuz? 🥰
Doce Fabulousmom https://resimyukle.io/r/I223qmc9OJ Ben bunu aldım 199 du şuan indirim de bebeklerde tıkanma olabiliyor 0+ alırsanız bebek çektikçe akar kendiliginden akanlarda ben çok sorun yaşadım plastik özellikle kulanmayin
Fabulousmom Dilekcnkn Plastik ne kadar temizlersen temizle kokuyor diyorlar o yüzden plastik alsam pişman olur muyum diye düşünüyorum. Ucuz da değil malum
Fabulousmom emys292 antikolik falan özellikler var bebeğe daha az gaz yapıyormuş falan. Hangi marka almıştın?
Dilekcnkn Fabulousmom Yani kaynatırsan birşey olmaz diye düşünüyorum ben iyice temizliğini yaparsan sorun olmaz büyüyünce ister istemez plastik kullanıyoruz malum camlar aşırı pahalı ve pahalı olmasından ziyade kırılma riskinide göz ardı edemeyiz 😊
Havvamu Chiccoco aldim anne memesi gibi olandan indirimleri takip ederek onu onerdiler ..birde bimden aldim cam küçük suluk ve biberon olabilir bisey minicik..bebege de yuvarlak uçlu yenidogan emzik wee markasi hatta kiraz uclu emzik diyorlar bildigin emzik damaklilar gibi basik degil ucu top..onu da memeye benzetiyormus bebek cevrem bunlari tavsiye etti🥰
DerinMavii Kızlar cam olanı ablam hiç kullanamadı elinde tutamiyorsun sicakliktan demisti bende bu cuma alicam ama karar veremedim cam mi daha iyi değil mi bilemedim
Fabulousmom DerinMavii bebeğin yüzüne düşme tehlikesi ağır olması falan sıkıntı ama sağlık olarak en güvenilir. Arada kaldım ben de
DerinMavii Birde sonrasından bebekler kendileri su içmek istiyor cam ağır gelmez mi cam görünümlü olan mi yoksa onlar bilemiyorum
calikusu_03 Avent almayın bence . Avent artık Türkiye ile satışını durdurmuş. Bebek avente alışınca bu sefer başka emziğe geçmek zor olacak bence başka marka cam biberon alım. Bende almadım ama böyle yapmayı düşünüyorum
Fabulousmom calikusu_03 evet alışınca zor oluyormuş ya öyleyse avent markasını biraz geri planda tutayım
Doce Teusa kizm 3 yaşında gece süt içmeden uyumaz biberon kullanır zaten büyük olan 250 ml şimdi ki bebeğime de aynı marka kullanicam