Nurciv ahh içini severim ❤️ İnşallah kuzum, çoook sonradan oluşan çizgiye çok itibar etmek istemesemde bi yanımda evet evet oldu inşallah diyor, olursada inşallah kimyasal olmaz yada başka türlüsü.. haklarımızda hayırlısı olsun, haber vereceğim gelişmeleri önümüzdeki günlerde🤲🏻🤲🏻