Sibel4248 https://www.hizliresim.com/gadvet7 kızçeler beybim 12+0 ama ultrasyonda 12+5 çıktı. Hadi cinsiyet tahminlerinizi alalım😇😇😇 Doktor tahmin yapmadı biraz daha bekle dedi ama merak ediyoruuuuz🤣
Yagmur00 Sibel4248 dewlet in kendine hayırı yok bacım bızde ıyı gıt 4 hafta sonra gel diyor ama kız bu bence annesi 🙈🙈
Suzanne Sibel4248 konuyla alakasız ama 12+5 olduğunu söylemiş ya doktorunuz hangisini esas alıyorsunuz acaba benimde arada 6 gün var doktora göre 9, son adet tarihine göre 8 haftalığım hangisi bebeğimin haftası kafam karıştı 😂
Sngl1234 Sibel4248 ama doktor söyleyince yaz bize biraz araştırdım nasıl bakıldığına cinsiyetin. Bnm daha 8 haftalık . Alistirma yapıyorum 😊 Bakalım doğru cikiyo mu 😊 kiz mi gerçekten 😍
Sibel4248 Yagmur00 aynen canim 2li tarama vardı gittim aman aman illallah yani🤣 yaaa hadi hayirlisi bakalım minnoşum kız mı olacak acaba😇😇
Sibel4248 Suzanne son adet tarihini baz al canım. Ben geçen gittigimdede 1 gün önde çıkmıştı. Simdi 5 gun önde çıktı. Ben son adet tarihini baz aliyorum.
T_ak memo90 Yok aslında ya ama çocukların usg var hem oğlan hem kız var az çok tahmin edebiliyorum ama burda bakıyorum artık deneyimledik gibi😊😊😊