Elif7221 Tahamm47 hayir önerilmez.Emzirme döneminde de gebelik döneminde olduğu gibi parol ve ayni grupta ilaclar kullanılır diye biliyorum. Eger kullanılmış ise de birkac saat bebeği emzirmemek gerekiyor.
Burcuckmk Tahamm47 ilk dogum yaptigimda arveles verdi doktorum ama ben bi içmiştim sonra parol kullandim hep
Kuzeymom Elif7221 emzirdiğim süreçte hiç kullanmadım desem yeridir dişim tuttuğunda bir iki kez içtim ben doktor Doğum sonrası vermişti o yüzden yazdım kuzu problem olsa vermezdi sanırım