Elcnbykckr Merhaba arkadaslar eşim ben ve 3yasındaki oğlum ishal olduk. 26haftalık hamileyim oğlum iyi o düzeldi büyük ihtimalle ama bana sürekli sancı girip çıkıyor ne yapabilirim ?
Ayseee4238 Elcnbykckr muz ye bir kaşık Türk kahvesi ye onlar iyi geliyor yada haşlanmış patates eğer hiç geçmezse de doktora gidin sulardan olmuş olabilir muhtemelen 3unuz birden olduysaniz.
Ayseee4238 Elcnbykckr yemeklerde çayda falan damı hazır canım onlarda kullanmiosan onlarada kullan ben 1bardak bile çeşme suyu içsem hemen bağırsaklarım mikrop kapar kaç kere acillik oldum öyle serum yedim kaç kere.
Elcnbykckr Ayseee4238 canım ama cayda yemekte kaynıyor sonucta 😕 biz bütün ev ishal olduk acile gittik birseyde yapmadılar