Pnroztmr doğum ücreti için henüz konuşmadık. Muayene ücreti 350 lira ama her gittiğimde ödemiyorum. İlk ağustosta gittim ödedim üzerine 1 hafta arayla 3 kere gittim ödemedim 17 eylülde tekrar ödedim. Sanırım ayda 1 ücret alıyor. Ama durumunuza göre haftada 1 2 haftada 1 ücretsiz kontrole çağırıyor.her kontrolde bebeği 3 boyutlu ve 4 boyutlu görüyorum. Çok takıntılıyım içimi çok rahatlattı o yüzden herkese tavsiye ediyorum