Kızlar ilk gebeliğimde 17. Haftamda hissetmiştim ilk şuan 2. Gebeliğim 11. Haftayı yarıladık ve ben bu sıralarda bazen hareket hissediyorum gaz gibi değil çünkü onu ayırt edebiliyorum ama diyorum bu kadar erken hissedemem herhalde diye kafam karışık 2. ye yada daha fazlasına gebe anneler sizler en erken ne zaman hissettiniz bebeklerinizi 😀❤️