Kikuchi-kub canım yememeye çalış derim 5. Ayıma girdim sadece bir kez tavuk burger yedim osa artık sayıklıyodum,çikolata 2 haftada 2-3 kırık yiyorum çok şekerim düştüğünü hissedersem bazen meyve yada kuru meyvelerden atıyorum yada nadiren tam çikolata yiyorum kahve ağzıma sürmedim kola bir yudum çektim tadını unutmayım diye artık ☺️ Çay zaten kansızlığım olduğu ve olmasa bile gebelikte kana ihtiyaç olduğu için daha başından beri 3 fincan felan onuda bitirmeden içmişimdir çay canım istediğinde kuşburnu çayı içiyorum günde bir fincan çok faydalı bebeğe fazlasına zaten gerek yok.ve asitli birşey canım çektiğindede doğal mineralli maden suyu içiyorum oda zaten çok şükür diğer şeylerle beraber tabi hem bebişime hızla kilo aldırıyo hemde mide problemi yaşamıyorum bu sayede