Ben ilk dozumu 12 haftalıkken ikinci documu da 3 gün önce yani 16 haftalıkken vulurldum ikisinde de ilk iki gün biraz zorlandım ama ikigun sonunda eski halime döndüm bebeğimde gayet sağlıklı ve hatta 12 yaşındaki oglumada yaptırdım aşıyı onda kol ağrısı dışında hiç birşey olmadı benim fikrim ertelemenin bı anlamı yok aşıyı bı çok Dr da öneriyor zaten