10+4 günlük hamileyim, dünden beri göbeğimin çok altı bikini bölgesinin orada sol tarafımda titreşim gibi bir şey oluyor. Telefon titreşimi gibi olup duruyor bazen üstüste bazen sadece bir kere. Bebeğim küçük olduğu için hareket mi ediyor başka bir sorun mu var anlamadım 🤦🏼♀️ İlk gebeliğim deneyimli anneler yardımcı olur musunuz?