Kızlar detaylı ya gitmeyi planlıyorum. 600 TL ödeyeceğiz çok yani ama tedbir amaçlı sağlık için verecektik. Az önce Kağan kocatepenin videosunu izledim ama sanki çok da gerekli değil gibi anlattı. Yani ender görülen anormal durumları tespit etmek için yapılıyor genelde %90 bir sorun çıkmıyor zaten falan deyince bir bocaladım açıkçası ya siz ne düşünüyorsunuz? Çevremde de kimse yaptırmadı hatta aileme söylemiyorum bilerek söyleyince ne gerek var denilecek kesin diye. (bu çok önemli bir ayrıntı değil tabi bizim çocuğumuz sonuçta). Ama şimdi doktoru dinleyince ben de acaba gitmesem mi diye düşündüm normal doktorum iyi bir doktor bir şey olsa yine tedbir alma şansımız olur mu acaba diye düşünüyorum kafam karıştı yani