Kızlar günaydınnn dünden beri belimin sağ tarafına birkaç dakikada bir bıçak saplantısı gibi bi ağrı giriyor aniden dün adet olucakmışım gibi çok hafif kasık ağrım vardı bu sabah uyandım ağrım biraz daha artmış çok şiddetli değil ama ağrıyor belimde aynı şekilde doktorum mutlaka muayene ol dedi ama gidebilecek durumda değilim tek başımayım 27. Haftadayız korkuyorum erken doğum belirtisi olabilir mi başına böyle bişey gelen oldu mu daha önce ???