Umranoguzyazar canım biz de 4-5 ay denedik hep olmadı sonra bi kontrole gidelim dedim ben ve benim süt hormonu biraz fazla çıktı ve eşimin de sperm sayısı dusuk çıktı ikimizde ilaç almaya başladık ve ben dedim heralde çocuğumuz olmucak bizim sonra bi dahaki adetimde hamile kaldım ve ilaçlarımız daha tam bitmemişti bile. Bence sende kontrole gidebilirsin eşinle hem için rahatlar hem de boşuna denememiş olursunz çünkü her ay acaba hamile miyim diye bekleyip sonra adet olmak insanı üzüyor. Umarım en kısa zamanda sende katılırsın aramıza :)