Umranoguzyazar Kızlar geçen ay ayın 23ünde regl olmuştum takvime göre yarın regl olmam lazım (inşAllah olmam) 😬 İnsan merak ediyo test yapsam bugün eğer hamileysem çıkar mı ? Yani erken mi
Enesefe Umranoguzyazar seni bilemem canım ama benim 1 gün kala yapmıştım çıkmıştı ilk hamileligimde de öyle olmuştu bunda da 😀inşallah allah gönlüne göre versin
deletedmom6295 Umranoguzyazar erken döllenmeyse belirgin geç döllenmeyse silik de olsa çıkar mutlaka. Ama gidip kan verirseniz ortalama 40 dk içerisinde en net sonucu alırsınız.
Edanur54 Umranoguzyazar canim beni. Ben 7 8 ay korunmadm ve her ay adetime bigun kala test yaptm cocuk istedgm icin sk iliskiye girdim falan filan . Ama sk iliski saglksz sperm oluyor hem 3 4 gunde bir iliskiye girin hemde yumurtlama donemine denk getirin artk bende salmstm olursa allahtan diye sk yapmayi biraktm saknlestm yani daha sonra adetime yakin bir hafta gogus bel sancm karnumin sancisi ilk drfa boyleydi ben normalde pek sancilanmam hele goguslrrim adet olacagm gunun sabahi yaptim ozaman cift cikti :)
Fidashka Umranoguzyazar yap istersen bi Oyle ya da boyle pozitivsede negativsede onundesonunda oyreniceksin zaten 🙂 Allahtan hayirlisi insallah Cvp ne cikarsa yeni bi postla yazarsin mrk ettim simdi :)
Enesefe Umranoguzyazar hayirlisi olsun canım birde ne kadar çok Üstün e dusersen o.kadar olmaz bırak sen allah'a rabbim seni görüy or ne kadar istediğini de biliyor
svmeybgl Umranoguzyazar ben gebeliği düşünmeye başladığım an adet durumum düzensizlerimişti . Planlı bir gebelikti 3. Denemede olmuştu adettte çnce yaptığım testte çıkmıştı ama kuzenim hamileyken adet öncesi çıkmamıştı .. eğer adetiniz geçerse tekrar deneyin 🙏🏻
mrv777 Umranoguzyazar kaç dk beklediniz ben de bir gün öncesinden yapıp olmadı diye testi atmıştm sonra tekrar bakmak içimden geldi 20 dk sonra falan baktk ki silik bi çizgi daha ertesi gün bi test daha ve kan testiyle poZitif çıktı
Slcnslcn Umranoguzyazar e daha cok yeniymis. Bzmkide 3. Ayda tutmustu 🙈 hadi hyrlisi seninki nasil olacak bakalim.
MevaBera Umranoguzyazar sabah ilk idrarınla yap testi her zaman daha sağalıklı sonuç veriyor bi de adetten önce olan erken idrar Testleri bar daha kaliteli onlar da daha iyi sonuç veriyor geç döllenmede olabilir , olmazsa bi dahaki aya inş🙏
enizPehlivan Umranoguzyazar ben de senin gibi acele ettim iki kere test yaptım cıkmadı reglnn ustunden 3 gub gectikten sonra cıktı hemen üzülme sakın