Merhaba anneler ve anne adayları.
Bugün kontrole gittim. 17+5 haftalık hamileyim. Doktorum muayene esnasinda tanisyonuma bakti. 13/7 çıktı. Neyse bebişe baktik. Hersey normal dendi. Idrar testi istedi doktor. 1 kat yukari labaratuvara çıktım. Beklerken bir anda gözlerim karardı. Bayılmadım ama bütün vücudum su icinde kaldi gozlerimi uzun bir sure acamadim ve kendime gelemedim. Doktorum ve hemsire geldi. Taniyonum 8/5 e düşmüş. Neden olabilirki bu 10 dakika.icinde. Kendime geldim doktorum birdaha bole bir durum olursa acil gelin kalp doktoruna gostermemiz lazim seni dedi. Boyle bir durum yaşayan varmı uzun oldu biraz hakkınızı helal edin..