Merhaba kızlar bana yardımcı olabilir misiniz bu konuda benim gebelikte tansiyon problemim çıktı ve 2 gün öncede protein kaçağı olduğu söylendi ve hastaneye yatışımı yaptılar cuma günü ama her gün başka bir şey söylüyorlar ne yapmam lazım Zeynep Kamil de yatıyorum ve berbat bir haldeyim psikolojik olarak 😔