Elifdereli78 Merhaba 27+4 haftalık hamileyim doktorum aşı covid aşısı olmamın önemli olduğunu soyledı çalışıyorum kalabalık ortam bu ara cok oluyor. Aşı olacağım cuma günü. Aşı olanlar tecrübelerini yazabilir mi?
BusraUras Elifdereli78 ben sinovac 2doz oldum 2 buçuk ay önce doğum yaptım ikimzide iyiyiz çok şükür.
BusraUras Elifdereli78 ben aşı okurken biontech yoktu. Aşı önceliğim vardı mesleki olarak. Şimdi 3.dozu biontech olacağım bende inşallah. Sizde geciktirmeyin şifa olur inşallah.
mvclk1510 Bugün 2. Doz biontech oldum. 34+2 deyim. Bu kadar gecikmeden olun bence siz de. İlkinde hiçbi yan etki yaşamadım. Bunda da yaşamam inş.
Buket_dadas Kızlar bende hamileyim 145 günlük felan ama kovid asısı olamadım korkuyorum zararı olur diye siz ce olmalımıyım? Bebege bir zararı olurmu? Ve hangi asıyı vurulma lazım?
BusraUras Buket_dadas herhangi bir alerjiniz yoksa doktorunuza danışın o yönlendirsin sizi. Şimdiye kadar aşı olup sıkıntı yaşayan hamile duymadım ben.