g-ceylan Arkadaşlar 1 hafta 10 gündür falan çok fazla mide bulantısı yaşıyorum. Özellikle sabahları çok fazla oluyo ve gün boyu devam ediyo şuan 6+5 te ne zamana kadar sürer ve ne yapabilirim
Gul2808 g-ceylan 18+1 günlük olduk daha da gecmmedi ne mide bulantısı ne kusmasi pirilam da fayda etmedi onu da kullanmıyorum artık doktorum doguma kadar devam edecek senin galiba diyo 😆
yaseminan g-ceylan aşırı bulantınız oluyorsa Prillam Dr kullanın doktorum önermişti hamilelele veriliyor bulantı ve kusma ilacı
Ysmnbarin Benim 3 ay boyunca devam etmişti sürekli kraker simit tarzı şeyler yiyebildim 3 aydan sonda geçti çok şükür
g-ceylan Ysmnbarin ben de atıştırıyorum onları çünkü hiçbişey yiyemiyorum açım ama tok gibiyim canım hiç istemiyor
g-ceylan Gul2808 bazılarının doğuma kadar devam ediyor diyolar ama inşallah devam etmez senin de o zamana kadar