ya kızlar ben 25+3 çift yumurta ikizlere hamileyim soluma yatmaktan artık solum çürüdü solda daha cok bebeğe kan akışı gidiyormuş doktorum öyle dedi bide erken doğumdan korkuyorum riskim yok doktor bişey demedi ama bol bol yatıyorum yani hiç kalkmıyorum wc harici korkudan😀😀😀 38 i görürsem iyi inş sol tarafımds her yerım ağrıyo bebeğim eziliyo gibi hissediyorum bir sağda biri solda