Bugleem berhaba bende sizin gibiydim 40 haftam doldu hala sancım yoktu 41 haftaya girdik doktorum suni sncı vericez dedi 13 temmuz cuma günü öğlen yatırdılar ve azar azar suni sncıyı verdiler ama bnde yine bşy yoktu doktorum akşam geldi yanıma ben çıkıyorum dedi eyer dogum gerçekleşirse doltorlarımız var korkma dedi ama büyük ihtimal yrın sabah doğurursun bnde burda olurum dedi yrın görüşürz dedi ve gtti ben geceye kadr dogrurum dedim ama yine hiç bi belirti yoktu sabah 8 gibi hemşire geldi beni uyandırdı ve serumu değiştirceni sancılarımın başlıcanı söyledi serumu taktı gitti 15 dk sonra başladı sncılar ilk hafif sonra çogaldı hastaneye yattımda 3 cm açıklık vrdı sabahki serumdan sonra agrılarımdan sonra çatı muayenesi oldum ve 8 santim açlmış ebe çok güzel dedi az kldı odama gönderip birz yürümemi söyledi tbi bnim yürücek hlim yoktu çünkü birden yüksek dozla verdiler ve zorlndım ebe odana git yürü eyer tuvalletin geldi gibi hissedersen haber ver bebek gelmiş demektir dedi bni odama götürdüler ve 5 dk sonra acayip şekilde tuvalletimin geldiğini hissetim ve hemen haber verdiler hemşireye geldi götürdü bni ebe bidaha bktı ve bebek gelmek üzere dedi ıkın dedi bn de bşladım ıkınmya 10 dk fln ıkındım tabi zordu sonra bebğin kafası geldi dedi doktoruma Hber vrdi doktorum geldi ve az kldı hadi ıkın dedi bütün gücümle ıkındım 2 3 ıkınmada oglumu kucagıma aldım tam sabh 10 da dogurdum yni 8 gibi bşladı 10 gibi dogurdum şükürler olsun bebegim tam 1 haftalık suan korkmanıza gerek yok bnde çok korkuyodum sezaryan istiyodum ama doktorum izin vrmedi destek oldu bna onun sayesinde normal yaptım işlh sizde normal ve kolay bi Doğum yaparsınz ama kendinizi korkutmayın sakın 😌