Havva-42 arkadaşlar 17 haftalık hamileyim ve ister istemez hava değişiminden ve hamileliğin verdiği uykusuzluk halsizlik sürekli hasta haline Melisa veya papatya çayı içmem sorun olur mu bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim 😇😇
hanimhanimcik Havva-42 papatya çayı serbest diye biliyorum içinde kafein yok, abartmamak şartıyla tabiki
Berrycherry Melisa çayında sorun yok diye biliyorum. Günde bir fincandan bi zarar gelmez ama her hamilelik farklıdır yine de doktorunuza sorup öyle içmeniz en doğrusu olur🙏🏼
Berrycherry hanimhanimcik kas gevşetici olduğu için çok içilmesi önerilmiyor. Sorun sadece kafein değil çünkü bitkilerin içinde bir sürü madde var☺️
hanimhanimcik Berrycherry bilmiyorum artık ben Belçikadayım doktorum içebilirsin diyor bana, şahsen burdaki doktorlara daha çok güveniyorum🤣
Berrycherry hanimhanimcik 1 fincanda zaten sıkıntı yok bana da içebilirsin demişti ama fazla abartmamak lazım bi de bitki çaylarının içeriğini tam bilemiyoruz, miktarını kestiremiyoruz. Yanlış yönlendirmek istemem🙈
slnacar Havva-42 ben de bitki çayı bağımlısıyım doktor sadece ıhlamur içebilirsin dedi , bitki çayı biraz riskli bir durum dikkat et canım
Havva-42 slnacar bende öyleyim hamile kalmadan önce sürekli papatya Melisa çayı içince böyle kahve bağımlısı gibi bitki çayı bağımlısı oldum içemeyince hasta gibi hissedyorm😔
slnacar Havva-42 ay gerçekten öyle ya bende bağımlıyım elim ayağım , ıhlamur ile idare ediyorum o bile yetiyor 😅