Beyzanur138 37+2 yim sağ karnımın orası çok ağrıyor sizce neden olabilir yan tarafımdan öne kadarr acıyor bazen bi bilgisi olan varmı
Aybuss Beyzanur138 Dün gece yaşadım aynısını ve yattım uyudum acıdan.. Eşimle toplam 2 saat belki fazla yürüdük çok yoruldum ondan olmuştur diye düşündüm acıkcası
Beyzanur138 Aybuss bende yürüyorum rutin ama hep kalçam yada belim ağrırdı gece çok sızlandım ağlıycaktım ağrıdan sizce önemli bir şey midir 😏
Beyzanur138 Aybuss gidiyorum ama son ayım suyun ve kanaman olursa gel dediler onun dışında gelmene gerek yok dediler
Aybuss Beyzanur138 olsun sen genede randevu alıp git hastaneye bir bahane uydurup.. Olmadı çok telaşe olursan özele gidip kontrol ettir..