Mervearc Fulyaaa1 ben en baştan beri bebak badem sütü kullaniyorm asiri memnunum 26.haftadayim suan çatlama yok masallah😊
Basak41 Fulyaaa1 Badem yağı tüylenme yapıyormuş ben hakiki zeytin yağı kullanıyorum başından beri 35+6 karnımda hiç çatlağım olmadı bacağımda var iki tane oda belli bile olmuyor 🥰
Fulyaaa1 Mervearc masallah canım badem yağı iki çeşit var sanki acı tatlı diye siz sütünü mü kullandınız
DerinMavii Mervearc valla 26. Haftalarda çatlama başlamaz ki zaten bende badem kakao yağı kullanıyorum bioo oil falan ama 29 30 dan sonra catlamaya başlıyorsun bence bunlar hurafe yani genetik
Mervearc Fulyaaa1 aynen ben bebak beyaz şişede badem sütünü kullanıyorum trendyolda 3lu olarak satılıyor cok uygun geliyor.gratiste tek fiyata aldığını 3tane aliosun trendyoldan
[silindi] yusufalpmom kantaron yagini bir şey katmadan mi kullanmak gerekiyor badem yağı ile karıştırarak kullansak ne olur acaba
defneveannesiii yusufalpmom ebeyim kantaron yağını hamileyken kullanmak zararlı lütfen sizde kullanmayın çatlak olmasını istemiyorsanız tatlı badem yağını kullanın
Fulyaaa1 emys292 cok duyuyorum ondan mı alsam acaba hayır şuan için yok 13 haftalık hamileyim ama başlamak istiyorım cünkü cildim çok kuru
havvatolga Ben bio oil kullandim ama ama catladim kirmizi catlak oldu kantoron mu kullansam badem mi kakaomu bilmiyrm en azindan beyaza donse cok cirkin psikolojim bzldu
Fulyaaa1 havvatolga hamile misiniz şuan aslında ona cok iyi diyorlar ama cilde göre değişiyor bu durum en iyisini de kullansan cildin beyilliyse birsey yapamıyorsun
havvatolga Fulyaaa1 evet 27 haftalik hamileyim birazda kilolu bi hamileyim catladim gördükçe sinirim bozuluyor en azindan beyaza donseler daha iyi teniz beyaz fazla belli olmuyor
Fulyaaa1 Basak41 evet tüylenme yaptığını biliyorum çatlak olmasın da tüylenme sorun olmaz diye düşünüyorum 😂