Kizlar oglum 5 ayinda. Emzirdigim icin henuz adet gormedim.ve bir kaç gundur kendimi tuhaf hiss ediyorum bi mide bulanmalarim oluyor ara ara çok susuyorum fena gazim var kasiklarimda sancilar oluyor belimde adet olacakmis gibi agrilar oluyor. Korkuyorum kizlar ya hamile kaldiysam 😔 bebegim cok kucuk. Kaldiysam zaten yapacak bisey yok Allahin izniyle dogururum da. Ama korkuyorum eger hamileysem nasil yapicam nasil bakicam ikisine birden nasil bakarim ki 😔başarirmiyim test almayada korkar oldum.ya çift çikarsa diye. Bu gece test yapmayi duşunuyorum kaçari yok bunun bilmem gerek . Kizlar varmi boyle olanlariniz? Emzirirken hamile kalan? Ve bebegi kucukken