Senayyalcin Nnb bende hiç öyle erken gelme falan olmadı doğumdan sonra geldi insandan insana değişiyor
gokcekocyigit07 Her gebelik farklı ya ilkinde hiç gelmedi bende bunda da 25 den beri geliyor su şeklinde sızıyor 🤭
yusufalpmom gokcekocyigit07 canım bende göğüs bile yarılmadı daha 28 haftaya girecegım normalmi acaba